I
cannot help feeling that it is not each individual but major
televisions, newspapers, ad agencies, and political and business people
that can control the information even though we are in an age of the
Social Networking Services (SNS); Something can get labeled as what is
convenient for them. The point is what and whom we think we should
choose, not what and whom they choose.
SNSの時代だとは言え、情報は個人でなく、テレビ、新聞、広告代理店、政財界が握っていることを思わずにはいられない。何かが都合よく決めつけられうるのだ。大事なのは、我々が誰を何を選ぶべきかであって、彼らが何を誰を選ぶのではない。
SNSの時代だとは言え、情報は個人でなく、テレビ、新聞、広告代理店、政財界が握っていることを思わずにはいられない。何かが都合よく決めつけられうるのだ。大事なのは、我々が誰を何を選ぶべきかであって、彼らが何を誰を選ぶのではない。
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